Phi Phi

Trevligt att vimmelfilmen finns att ladda ner, Aspudden regerar. Jag befinner mig i Thailand, mer exakt phi phi. Inte lika utvecklat vokalval med osvenskt tangentbord, hoppas jag  klarar mig utan de sista tre vokalerna.
Otrolig byggarbetsplats phi phi, det blir snyggt och myllrande. Intressant akitektur, genuin och turistanpassad samtidigt. Intensivt och kokande, om du letar dugligt boende blir P.P. Casita dagens tips, inte Wallpaper kvalitet men riktigt snyggt, svalt och rent. Imorgon ska vi till Koh Lanta och dyka, blir trevligt.
Sa jag att jag blev av med AGA-stereon, till en rockartist dessutom, cool.
Kolla jojis vernisage och vimmelfilm
http://www.joji.se/Design/DesignTV.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback